O firmie
Sklep internetowy z częściami oraz akcesoriami samochodowymi
Ocena
Opinie
Obsługa klienta z reklamacją/ zwrotem na bardzo słabym poziomie. Klient jak już kupił i zapłacił to zapomniano o nim.
Części przychodzą z demontażu (brudne) Widoczne są na nich ślady uszkodzeń a mimo to są wysyłane do klienta.
Po otrzymaniu takich części dostałem informację, że ja powinienem złożyć reklamację i odesłać na swój koszt 🤣
Kilka zdjęć poglądowych dla potwierdzenia mojego opisu uszkodzeń nowych części.
Panie Patryku, bez Pana danych nie jesteśmy w stanie odnieść się do sprawy. Prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Zweryfikujemy sytuację i na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Zamówiłem w sklepie amortyzatory Bilstein. Pudełka producenta, które ewidentnie walały się przez długi czas po magazynie były w opłakanym stanie i do transportu owinięte zostały jedynie czarną folią stretch. Przedni amortyzator swobodnie poruszał się po pudełku bez jakiegokolwiek wypełniacza i zabezpieczenia. Dotarł bez osłony na złącze i z wygiętym uchwytem na kabel.
Wypełniłem formularz reklamacji i opisałem sytuację w mailu. Kompletny brak odzewu. Czy dział obsługi klienta w tym sklepie w ogóle istnieje?
Panie Jakubie, zgłoszenia reklamacyjne obsługiwane są w kolejności ich nadesłania. Staramy się przekazywać Klientom informacje tak szybko jak to możliwe. Prosimy o wiadomość na adres [email protected] postaramy się pomóc.
Pozdrawiamy,
zespół iParts
Nie będę komentował opinie o firmie ale produkt jaki mi sprzedali było to zawieszenie nty przednie, Auto Lexus LS 460 , jednym minusem są za małe za wąskie podkładki i trzeba użyć starych przy dwóch wahaczach jak dobrze pamiętam rozpatrując jedną stronę i słabe są te tulejki gumowe co wchodzi do nich amortyzator bo po miesiącu ta guma się wcisnęła od nacisku amortyzatora a tak ogólnie nie mam zastrzeżeń wszystko pasowało
Dziękujemy za opinię. Jeśli chodzi o jakoś produktów to nie do końca mamy na to wpływ, ponieważ jesteśmy jedynie ich dystrybutorem.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Zamówiłem sprzęgło ze strony internetowej, pojechałem dowiedzieć się kiedy będzie ono dostarczone, została mi udzielona informacja że następnego dnia w dostawie pomiędzy 13 a 16, zmieniłem więc swoje plany i zostałem w Warszawie do popołudnia, podjechałem po swoje zamówienie o 14:30 i dostałem informacje, że sprzęgło nie przyjechało i w ogóle nie przyjedzie wiec zmarnowałem kilka godzin na marne. Nie mam nic do obsługi ani pracowników ale sam system raczej nie powinien pozwolić na zamowienie części której fizycznie na żadnym magazynie nigdzie nie ma :)
Drogi Kliencie, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i przede wszystkim za niepotrzebnie stracony przez Pana czas. Rozumiemy, że po otrzymaniu informacji o dostawie na konkretny dzień zaplanował Pan swoje obowiązki pod ten termin, dlatego taka sytuacja jest szczególnie rozczarowująca.
Część zamówień realizujemy również z magazynów zewnętrznych i niestety w pojedynczych przypadkach dostawa z takiego magazynu może potrwać dłużej, niż pierwotnie zakładaliśmy. Rozumiemy jednak, że w tym przypadku przekazana Panu informacja o terminie odbioru była wiążąca i nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Chcielibyśmy choć częściowo zrekompensować Panu te niedogodności. Prosimy o kontakt pod adresem [email protected] i podanie numeru zamówienia. Postaramy się przygotować dla Pana odpowiednią rekompensatę.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Polecam tego Sprzedawcę. Towar zgodny z opisem (pompa wysokiego ciśnienia do Chevroleta Aveo T300 95KM). Część oryginalna Boscha. Świetna obsługa, fachowe doradztwo.
Bardzo dziękujemy za pozytywny komentarz. Pana zadowolenie jest dla nas najważniejsze i motywuje nas do dalszego działania.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Kupuje na iparts od kilku lat, kilka razy się zawiodłem natomiast zawsze było to sporostowywane jeśli chodzi o reklamacje jak i dobór nieodpowiednich części zamiennych, więc tu duży plus, lecz teraz trwam w batalii o zwrot gotówki za uszkodzony towar już od 2msc, podejście do klienta w dziale reklamacji to jakaś porażka, brak odpowiedzi na @ oraz na polubowne załatwianie spraw dlatego taka ocena. Ogólnie jak już wydarzy się problem z częściami to wówczas jest to mega problematyczny temat... zbywanie, omijanie odpowiedzi, krótko mówiąc tak nie powinna się zachowywać żadna firma.
Drogi Kliencie, prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Bez żadnych danych nie jesteśmy w stanie odnieść się do sprawy.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts
Zamówiłem części i ugrzązłem w problemach z dwiema dostawami. O ile pierwszy serwis stanął po stronie klienta i błyskawicznie zwrócił środki, o tyle iParts opowiedziało się po stronie nieuczciwego przewoźnika. Wbrew prawom konsumenta zostawili mnie samego z problemem, wstrzymywali zwrot pieniędzy i zbywali cynicznymi odpowiedziami. Środki oddali dopiero po twardym ultimatum prawnym. Mimo cen odrobinę niższych niż u konkurencji, zakupy w tym sklepie nie są warte zmarnowanych nerwów i sił. Omijać z daleka.
Panie Oleksandrze, rozumiemy, że cała sytuacja była dla Pana uciążliwa, jednak uważamy, że wystawiona ocena jest niesprawiedliwa.
W momencie zgłoszenia przez Pana problemu nie mieliśmy możliwości od razu potwierdzić, co faktycznie stało się z przesyłką. Z informacji przewoźnika wynikało, że paczka została skierowana do punktu odbioru, natomiast według Pana nie otrzymał Pan żadnej informacji o takiej zmianie. Przesyłka nie wróciła również do naszego magazynu, dlatego sprawa wymagała wyjaśnienia z przewoźnikiem.
Pomimo że ostatecznie nie odzyskaliśmy ani przesyłki, ani jej wartości od przewoźnika, zdecydowaliśmy się zwrócić Panu całość wpłaconych środków, nie czekając na zakończenie postępowania wyjaśniającego po stronie firmy kurierskiej.
Rozumiemy, że czas oczekiwania mógł być dla Pana frustrujący, jednak trudno zgodzić się ze stwierdzeniem, że pozostawiliśmy Pana z problemem czy działaliśmy na Pana niekorzyść. Finalnie, mimo że sami ponieśliśmy stratę, zwróciliśmy Panu pieniądze bez oczekiwania na wyjaśnienie sprawy przez przewoźnika.
Szkoda, że pomimo takiego rozwiązania sprawy zdecydował się Pan ocenić nasze działania w tak negatywny sposób.
Mówi Pan o działaniach prawnych. Absolutnie nie przestraszyliśmy się Pana gróźb. Działaliśmy zgodnie z procedurami i tak sprawa została załatwiona.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Wyłudzają pieniądze za rzekome wysłane paczki, których nie zamówiłem.(Edytuje proszę bardzo, zamówiłem u Was olej, zapłaciłem online, dostałem paczkę, po czym po około 3 miesiącach dostałem fakturę do zapłacenia za ten olej. Dowiedziałem się że pomyłkowo wysłaliście drugą paczkę której nigdy nie widziałem na oczy, nigdy drugiej nie zamawiałem, podaliście mnie do windykacji za coś co sobie wymyśliliście, dlatego moja opinia jest prawdziwa, jesteście beszczelni i dlatego uważam że pieniądze zostały wyłudzone) Obsługa klienta na żenującym poziomie. Nie polecam. Nie pozdrawiam
Panie Łukaszu, kilka kwestii. Po pierwsze nie wyłudzamy żadnych pieniędzy. Zamówienia składa klient poprzez sklep internetowy lub telefonicznie poprzez konsultanta. Płatność dokonywana jest online lub za pobraniem. Nie ma możliwości, aby otrzymał Pan paczkę, której nie zamawiał.
Druga sprawa - oleje pochodzą wyłącznie z oficjalnej dystrybucji. Jesteśmy dużym, polskim sklepem internetowym działającym od 17 lat na rynku.
Jeśli chodzi o obsługę to oczywiście przyjmiemy wszelką krytykę, jeśli jest ona zasadna. Prosimy o przesłanie szczegółów na adres [email protected].
Podsumowując dwa pierwsze zarzuty są bezzasadne i uderzają w nasze dobre imię. Prosimy o edytowanie opinii. Jeśli nie, będziemy zmuszeni podjąć inne kroki.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Niestety po raz kolejny zamówienie nie wysłane w terminie a jak wiadomo jak zamawiam części to zależy na czasie. Nie jest to pierwszy raz. Nie polecam.
Ps. Oczywiście dzwonię i pytam czy da rade dostarczyć w sobote (kurierzy dostarczają za dodatkową opłatą) oni zamiast sie postarać to usłyszałem tylko, że nie i koniec.
przepraszamy za zaistniałą sytuację. Rozumiemy Pana rozczarowanie, szczególnie że przy zamówieniach części czas dostawy ma duże znaczenie. Prosimy o kontakt z nami pod adresem [email protected] – chcielibyśmy wyjaśnić sprawę i znaleźć sposób, żeby zrekompensować niedogodności. Jeszcze raz przepraszamy i liczymy, że da nam Pan szansę naprawić to niekorzystne doświadczenie.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts
stawiam 1 gwiazdkę i to wg mnie i tak za dużo. Kupiłem dwie rzeczy które musiałem zareklamować bo nie działały. przy pierwszej reklamacji zwrot środków po 3 miesiącach. Przy drugiej sytuacji jeszcze gorzej. Zero odpowiedzi na wysyłane maile. Zero zwrotu. Minął podobny czas a zwrotu brak. Nie polecam nikomu zakupów sprzętu w tym sklepie.
Panie Macieju, środki zawsze oddajemy w ciągu maksymalnie 14 dni. Prosimy o wiadomość na adres [email protected] chcielibyśmy wyjaśnić sprawę.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Jak bym mogła dałabym ZERO
Zamówiłam części komplet sprzęgła do Hondy zamówiłam AISIN bo mial byc lepszy w środku były części LUK. Na dodatek przyszly tylko dwie najtansze części warte 600zl reszty brak. A teraz jest problem żeby dosłać części albo zwrócić pieniądze
Przepraszam zaproponowano mi 1000zlza czesc warta 2500zl .Rzenada. Dodam minęło 2 tygodnie i nadal nic. Zero kontaktu. Na infolini tylko zamówienia dział reklamacji nie ma telefonu. Bardzo NIE polecam chyb, że odbiór własny
Pani Joanno, skontaktujemy się Panią w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts
Niestety nie będę już więcej klientem tego sklepu. Kupiłem serwo hamulcowe, które po montażu okazało się że nie trzyma podciśnienia. Montaż został wykonany zgodnie z instrukcją. Towar został odesłany na reklamacje. Ta nie została uznana - powód „serwis nie stwierdził wad wytwórczych”. Sklep nie przedstawił żadnych dowodów na to, że część została uszkodzona np przez nieprawidłowy montaż - prawdopodobnie była uszkodzona od początku. Mało tego - część odesłali w stanie rozebranym a z mojej perspektywy zniszczonym. Pozbawili mnie możliwości dalszej weryfikacji czy część rzeczywiście nie posiadała wady wytwórczej a sami nie przedstawili na to dowodów.
Informacja odnośnie statusu reklamacji w ostatni możliwy 14 dzień. Już na etapie wypełniania formularza reklamacji czuć że sklep szuka powodów żeby reklamacji nie przyjąć, pytania czy montaż był przez wykwalifikowany warsztat czy osobiście, udowodnienie poprzez załączenie dowodu takiego montażu np fv.
Podsumowując nie życzę nikomu przechodzenia przez proces reklamacyjny w iparts, odnoszę wrażenie że jeśli nie dołączysz opinii rzeczoznawcy to z góry jesteś skazany na porażkę - nie tak powinno to wyglądać, nie jest to podejście pro-klienckie.
Panie Bartoszu, pozwoli Pan, że skontaktujemy się z Panem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts
Oczekiwałem na realizację zamówienia ponad tydzień. Częściowo wysłano zamówienie niezgodne z opisem. Reklamacja zakończona odmową i propozycją odesłania na mój koszt części tańszej niż koszt przesyłki zwrotnej... absurd. To już druga skucha ze strony tej firmy w moim przypadku. Trzeci raz nabrać sie nie dam i wszystkim zalecam rozważyć zakupy u licznej konkurencji :)
Panie Przemku, bez Pana danych lub numeru zamówienia nie jesteśmy w stanie odnieść się do sprawy. Dlatego prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Na pewno uda się wszystko wyjaśnić i zrekompensować niedogodności.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Zakupilem w sklepie Iparts rdzenie wtryskiwaczy komplet 4 sztuki na zasadzie zwrotu kaucji
Rdzenie zostały zwrócone do sklepu 23.04.2026. Zgodnie z informacjami i regulaminem zwrot powinien nastąpić w ciągu 7–31 dni ,po kontakcie ze sklepem dostałem informację że producent ma 30-90 dni na zwrot kaucji
Minęło ponad 85 dni, a środków nadal brak. W korespondencji firma powołuje się na brak decyzji dystrybutora i nie podaje konkretnego terminu zwrotu
Czekam kilka dni i zglaszam sprawę do rzecznika konsumentów.
Sklep cały czas się zasłania dystrybutorem i nie ma żadnego wpływu na czas zwrotu kaucji
Nie polecam
Panie Łukaszu, pozwoli Pan, że skontaktujemy się z Panem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts.pl
Zdecydowanie nie polecam. Najpierw zamówienie wisiało parę dni jako skompletowane lecz po telefonie okazało się, że jednak brakuje części zamówienia. Pracownik zaproponował zamiennik i obiecał wysłanie paczki następnego dnia. Oczywiście paczka nie została wysłana i musiałem kolejny raz dzwonić i pytać o zamówienie. Postanowiłem z niego zrezygnować skoro firma w ten sposób traktuje klienta. Zwrot środków również nie przyszedł i również musiałem kolejny raz interweniować aby otrzymać swoje pieniądze. Pierwsze i ostatnie zamówienie jakie tam zrobiłem. Zero pokory i najzwyklejszego ,,przepraszam za zaistniałą sytuację’’. O wszystko trzeba się prosić. Zdecydowanie omijać.
Panie Bartoszu, prosimy o wiadomość na adres [email protected].
Chcielibyśmy porozmawiać na temat sprawy.
Pozdrawiamy,
Zespół iParts
Najczęstsze pytania
Jakie są godziny otwarcia iParts.pl?
Poniedziałek: 10:00–19:00; Wtorek: 10:00–19:00; Środa: 10:00–19:00; Czwartek: 10:00–19:00; Piątek: 10:00–19:00; Sobota: 09:00–17:00. Dni wolne: Niedziela.
Gdzie znajduje się iParts.pl?
Adres: Szeligowska, 48B, Warszawa.
Jak skontaktować się z iParts.pl?
Telefon: +48228846545. Strona: www.iparts.pl.
Jaka jest ocena iParts.pl?
4.1 na 5 na podstawie 2870 opinii użytkowników Google.
Czy iParts.pl oferuje dostawę lub odbiór?
Tak: dostawa, odbiór w sklepie.
Jakie metody płatności akceptuje iParts.pl?
Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.
Czy iParts.pl jest dostępny dla osób na wózkach?
Tak: dostępny parking, dostępne wejście.