Restauracja „Grota”

4.1 ★★★★☆Restauracjemoderate

O firmie

Grota zlokalizowana jest w ścisłym Centrum Rzeszowa, tuż obok Placu Farnego na ul. 3 Maja 8. Pub, pizzeria i restauracja w jednym, jest idealnym miejscem zarówno na eventy firmowe, jak i kameralne spotkania w gronie przyjaciół i rodziny.

Ocena

4.1★★★★☆3411 opinii w Google
5★
2112
4★
554
3★
213
2★
133
1★
399

Opinie

Lubomir YAKSMANYTSKYY LG★★★★★3 miesiące temu

Wyczuł klimat, wyczuł gościa, zaprezentował siebie i restauracje na najwyższym poziomie. Dziękujemy Panu Damianowi, na pewno wrócimy. Jedzenie świetne i obsługa pełna klasa, polecam!

Szymon LG★★★★★miesiąc temu

W poniedziałek wybraliśmy się na obiado-kolacje.
Jestesmy w szoku i pełni podziwu, cen, procji i smaku.
Mimo wielkiej karty wszystko było pyszne jednocześnie przy wybitnej obsłudze kelnerskiej.
Świetny klimat wiejsko-karczemny z tyłu lokalu.
Pan Damian jest stworzony do tej pracy, pozdrawiamy i dziękujemy za polecenie pysznej lemoniady z kiwi i przemiłą obsługę. 🤩

Krzysztof G. LG★★★★★6 miesięcy temu

Zamówiony placek po węgiersku. Czas oczekiwania ok 15-20 czyli w normie. Sam placek w skali 1-5 bardzo mocne 4. Mięso w gulaszu miękkie ale nie rozgotowane. Sam sos idealny. Placek dobrze wysmażony. Jedyny mały minus brak możliwości zamówienia jakiejkolwiek sodówki do placka. Cena 44 zł uważam że ok. Polecam 100%

MM L LG★★★★★2 miesiące temu

Smaczna pizza na puszystym cieście z bogatą ilością składników. Bardzo miła obsługa.

Janina B LG★★★★★2 miesiące temu

Tyle lat i nic sie nie zmieniło ☺️ piękny wystrój i pyszne jedzenie polecam w 💯%

Grzegorz Stawarz LG★★★★☆rok temu

Do restauracji Grota trafiliśmy w czwartkowy wieczór. Na początku, przed godziną 21 nie było wielu gości, ale z czasem lokal coraz bardziej się zapełniał. W tym miejscu zaznaczyć należy, iż jest on naprawdę spory, składa się z jednej wielkiej sali, drugiej mniejszej przy wejściu, kilku kameralnych oraz dwóch ogródków. Od razu po wejściu przywitała nas bardzo miła Pani z obsługi i oprowadzając po lokalu wskazywała różne miejsca w których możemy usiąść. Wybraliśmy fajną małą "salę solną". Następnie doradziła nam w kwestii wyboru napojów i jedzenia. Zamówiliśmy piwa Kozel Cerny oraz pizzę pół na pół capricciosa i diavola. Piwa, które bardzo nam smakowały, podane zostały bardzo szybko, a pizza niewiele później. Zarówno capricciosa jak i diavola były bardzo dobre. Średni rozmiar jest według nas naprawdę wystarczający, aby zaspokoić nie mały głód. Na obu pizzach było sporo świeżych i smacznych składników. Ceny uważamy za jak najbardziej rozsądne, mieszczące się w normie patrząc na lokalizację restauracji. Na koniec jedyny minus, od podania pizzy do końca naszej wizyty, która trwała około 1,5 godziny nikt z obsługi do nas nie podszedł i nie zapytał, czy życzymy sobie coś jeszcze zamówić. Finalnie musieliśmy podejść do baru i poprosić o rachunek. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Pani która nas na początku obsługiwała skończyła pracę, a inne osoby nie były zainteresowane zastąpieniem jej. Ogólnie polecamy.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za miłe słowa i szczegółową opinię! Cieszy nas, że smakowały Państwu pizza i piwo, a nasza obsługa na początku wizyty zrobiła dobre wrażenie 😊

Przykro nam, że końcówka wizyty nie była już tak udana – to nie powinno się zdarzyć. Przekazujemy uwagę zespołowi, by wyciągnąć wnioski. Mamy nadzieję, że przy kolejnej wizycie wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Do zobaczenia! 👋

Michał Prucnal LG★☆☆☆☆Edytowano rok temu

Lokal sprawa ze jedzenie i jakość obsługi bedzie na wysokim poziomie. POMYLIŁEM SIĘ.
Dania odgrzewane i dodatkowo niskiej jakości. Jedzenie z jednej strony przypalone z drugiej ledwo dosmażone. Sałatka pływała w wodzie. Obsługa, dopiero gdy przyniosła rachunek zapytała czy wszystko ok gdy widziala ze ponad polowa jedzenia nie ruszona. Szczerze bardzo mocno sie zawiodłem.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Doceniamy, że podzielił się Pan swoją opinią – nawet jeśli jest ona dla nas trudna. Przepraszamy, że jakość obsługi i jedzenia nie była zgodna z oczekiwaniami. Zależy nam, by takie sytuacje się nie powtarzały.

Галина Малошенко LG★☆☆☆☆3 miesiące temu

Jedzenie w restauracji poprawne, jednak podejście obsługi pozostawia ogromny niesmak. Od samego początku dało się zauważyć rażący podział gości na "lepszych" i "gorszych". Stolik obok nas został powitany z wielkim entuzjazmem – kelner przedstawił się z imienia, przyniósł dzieciom kolorowanki i kredki, podchodził pytać o samopoczucie kilkanaście razy i stale się uśmiechał.W naszym przypadku standardy całkowicie legły w gruzach. Kelner podał menu bez słowa wstępu, całkowicie zignorował obecność dziecka (nie oferując żadnych atrakcji, które dostał stolik obok), po czym bezemocjonalnie odebrał zamówienie i przyniósł rachunek. Poczułam się jak intruz, a nie mile widziany gość. Każdy klient płaci tyle samo i zasługuje na równy szacunek oraz gościnność. Nie polecam, jeśli liczycie Państwo na miły wieczór w równej atmosferze.

Natalia Pleśniarska★★★★★4 miesiące temu

Miałam okazję odwiedzić tę restaurację i mogę szczerze powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z całego serca.
Obsługa przez panią Izę była bardzo miła, uprzejma, profesjonalna, dzięki temu czułam się bardzo komfortowa. Na uwagę zasługuje również szybka realizacja zamówienia oraz świetny kontakt z obsługą, która chętnie doradza i opowiada na pytania dotyczące menu. ;) Zdecydowanie polecam to miejsce każdemu, kto ceni dobre jedzenie, profesjonalną obsługę i przyjemny klimat. Z pewnością jeszcze tam wrócę.
Polecam!!!!!

Julka Stelmach LG★★★★★10 miesięcy temu

Będąc wczoraj na rzeszowie pierwszy raz naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona że jest tak dobre i pyszne jedzenie u was, mimo że miałam tylko pierogi ruskie z cebulką a mój chłop mix pierogów to polecamy każdemu kto jest 1 raz na rzeszowie i będzie miał ochotę coś zjeść to niech wpada tutaj do groty na ulicy 3 maja ,super klimat ,pyszne tanie jedzenie i bardzo miła obsługa

Odpowiedź właściciela · 10 miesięcy temu

Dziękujemy za pozytywną opinię. Każdego dnia staramy się, aby nasi Goście wychodzili od nas z uśmiechem na twarzy! Mamy nadzieję, że zobaczymy się ponownie.

Marek Majeranowski LG★★★★★10 miesięcy temu

Bardzo przyjemne miejsce, dobre jedzonko, pyszne piwko. Grupa 60 osób miała bardzo miłą imprezkę.

Odpowiedź właściciela · 6 miesięcy temu

Dziękujemy za docenienie naszej pracy. Zadowolenie Gości jest dla nas priorytetem. Zapraszamy ponownie, gdy tylko będą Państwo będą w pobliżu.

Kasia Gol★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Niestety bardzo się zawiodłam. Przy składaniu zamówienia wyraźnie zaznaczyłam prośbę o usunięcie dwóch składników z pizzy, jednak zamówienie zostało przygotowane kompletnie niezgodnie z opisem. Otrzymałam pizzę właśnie z tymi składnikami, których miało nie być. Przy zamówieniach gastronomicznych takie szczegóły są naprawdę ważne, szczególnie gdy ktoś czegoś nie je lub ma alergie. Pizza została zjedzona po ściągnieciu niechcianych składników ale niesmak i niezadowolenie zostało.

Brygida Strawa★☆☆☆☆4 miesiące temu

Spotkała nas z mężem bardzo nieprzyjemna sytuacja w związku z obsługą po stronie pań które odbierają telefony w sprawie jedzenia na dowóz , zamawialiśmy obiad jak zawsze zresztą w niedzielę dla nas z dostawą - pani źle zapisała numer kontaktowy a kurier nie dzwonił nawet dzwonkiem (szok) więc czekaliśmy 2 godziny i zadzwoniliśmy ponownie , pani przyznała że poprzednia pani źle spisała numer myślimy OK, następnie stwierdziła że to nasz problem bo kurier był pod domem - tłumaczyłam tej pani z mężem że ja nie mieszkam POD DOMEM, i nie czekam POD DOMEM NA KURIERA TYLKO W SRODKU!!! Nie otrzymaliśmy przeprosin w sprawie zostaliśmy potraktowani jak ostatni kretyni , nikt nie zadzwonił dzwonkiem tylko na nr na który pani źle zapisała i stwierdziła że to nasza wina gdyż dostawca pod domem był , szkoda że nie kwapił się zadzwonić dzwonkiem aby ktoś wyszedł i odebrał jedzenie , było to ok 16 zamówienie otrzymane 3 godziny później i traktowanie klienta z totalnym brakiem szacunku, nie polecamy obsługi pań z tamtej zmiany, szczyt bezczelnosci

Pawel LG★★☆☆☆rok temu

Hmmm,
Placki ziemiqczane z gulaszem - Gulasz OK, placki przypalone.
Polędwiczki ze szpinakiem z sosem kurkowym - polędwiczki starsznie twarde ciężko pokroić nożem, szpinak pyszny.
Pierogi ruskie - jedna z najgorszych jakie jadłem, Ziemniaki ugotowane w pierogach, słabo doprawione. Lemoniada zwykła woda z cytryna i cukrem, trochę droga jak za coś takiego.
Obsługa w miarę sie stara, stol nie posprzątany, o sztućce musieliśmy sie prosci.

Agnieszka Antoszek LG★★★★☆rok temu

Mega fajna miejscówka na mapie Rzeszowa. Bardzo miła obsługa oraz smaczne i duże porcje.Odejmuje jedna gwiazdkę za makarony,sa niestety do poprawy.Duzy plus za pyszne drinki.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za wizytę i podzielenie się opinią! 😊 Cieszymy się, że doceniła Pani atmosferę, obsługę, porcje oraz nasze drinki 🍹. Dziękujemy też za uwagę dotyczącą makaronów – to dla nas cenna wskazówka. Do zobaczenia ponownie w Grocie!

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia Restauracja „Grota”?

Poniedziałek: 09:00–00:00; Wtorek: 09:00–00:00; Środa: 09:00–00:00; Czwartek: 09:00–00:00; Piątek: 09:00–00:00; Sobota: 09:00–00:00; Niedziela: 09:00–00:00.

Gdzie znajduje się Restauracja „Grota”?

Adres: 3 Maja, 8, Śródmieście, Rzeszów.

Jak skontaktować się z Restauracja „Grota”?

Telefon: +48178532006. Strona: grota-restaurant.pl.

Jaka jest ocena Restauracja „Grota”?

4.1 na 5 na podstawie 3411 opinii użytkowników Google.

Czy Restauracja „Grota” oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, na wynos.

Jakie metody płatności akceptuje Restauracja „Grota”?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Jaki jest poziom cenowy Restauracja „Grota”?

Poziom cenowy wg Google: moderate.

Inne: restauracje, Rzeszów