O firmie
Popular delivery, carry-out & dine-in chain known for pizza, wings & pasta, plus sides & desserts.
Ocena
Opinie
Godzina 12 , jeden stolik zajęty dwóch Panów popija piwko.
Usiadłyśmy do stolika , zero obsługi na sali , po 10 min poszłam poszukać kelnera.
Czekamy kolejne 5 min zanim przyjmie zamówienie. Po 35 min dostajemy dwie małe pizze rzucone niechlujne i przeciętny a raczej poszarpane czymś mało ostrym.
Smak w porządku.
Klima nie była włączona trzeba było poprosić o włączenie.
Generalnie obsługa siedzi na kuchni i kompletnie nie jest zainteresowana gośćmi.
Jeżeli Pizza Hut to nie w tym miejscu.
Przykro nam, że Twoja wizyta nie spełniła oczekiwań. Prosimy, napisz do nas przez formularz na stronie https://pizzahut.pl/contact. Chcemy poznać więcej szczegółów i wyjaśnić sprawę. Pozdrawiamy, Zespół Pizza Hut 🍕
Pizza Bacon-Ham z serowym brzegiem (Cheese Crust) była absolutnie pyszna! Ciasto idealne, a dodatek boczku i szynki bardzo satysfakcjonujący. Za samą pizzę dałabym 5 gwiazdek.
Jednak sałatka była dla mnie kompletnym szokiem. Połączenie kimchi, sosu teriyaki, kurczaka z curry i szpinaku było aż nadto awangardowe. Rozumiem kuchnię fusion, ale ten eksperyment smakowy zupełnie do mnie nie przemówił.
Podsumowując: Pizza jest genialna i dla niej na pewno wrócę, ale sałatkę następnym razem zamówię inną. Polecam pizzę!
Cieszymy się, że pizza była pyszna! Dziękujemy za opinię! 😊
Nie polecam. Zamówiłam dużą pizzę w zestawie z dużym kubkiem lodów to dostaliśmy mały… 465ml a 100ml to spora różnica. W dodatku kurier wrzucił te lody na gorącą pizzę i się całe roztopiły. A ja dorzuciłam jeszcze napiwek do tego? Jak się go zapytałam o to, to powiedział że nie wie… porażka, zwrot z tego cholernego glovo w postaci kodu promocyjnego, żeby znowu zamówić i znowu nie dostać odpowiedniego zamówienia, dramat.
Nigdy wiecej pizza hut.
Przykro nam, że Twoje zamówienie nie spełniło oczekiwań. Prosimy, napisz do nas przez formularz na stronie https://pizzahut.pl/contact. Chcemy poznać więcej szczegółów i wyjaśnić sprawę. Pozdrawiamy, Zespół Pizza Hut 🍕
Solidne 4 gwiazdki za klasyczny, dobry smak Pizza Hut i fajne zestawy.Jedzenie było smaczne, ale czas oczekiwania na podanie posiłku był dość długi.Obsługa mogłaby działać nieco szybciej i sprawniej.Mimo to, ogólne wrażenia z jedzenia są na plus.
Dziękujemy za Twoją opinię! Cieszymy się, że smakowało!
Super jedzenie, festiwal pizzy to istna uczta, obsługa super, szczególnie Pani Paulina 😃
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Specjalnie ze znajomymi wybraliśmy się na dzień pizzy. Przy wejściu dostaliśmy informację, że pierwszy kawałek możemy dostać po 40 minutach a każdy kolejny po minimum 30 minutach, po prostu obsługa robiła wszystko żeby nas zniechęcić do tej opcji. Ulegliśmy i postanowiliśmy nie brać udziału w festiwalu pizzy tylko zamówić normalnie każdy po placku. Jak czekaliśmy na zamówienie widzieliśmy, jak co chwilę, może co 5-10 minut obsługa roznosiła kawałki na festiwalu... A nie jak nas poinformowano co 30-40 minut! Ponadto część z nas zamówiła grube pizze na cieście pan, a dostaliśmy pizze ze zdjęć poniżej... Panie powiedziały, że ciasto pan się im skończyło o czym nas nie poinformowały, tylko dały normalne pizzę. Poza tymi wszystkimi niedogodnościami pizze były całkiem smaczne, ale cały festiwal to jedno wielkie oszustwo.
Zdanie naszych Gości jest dla nas bardzo ważne. Twoje spostrzeżenia pomogą nam poprawić jakość obsługi. Dziękujemy i mamy nadzieję, że Twoja kolejna wizyta będzie o wiele lepsza.
Pozdrawiamy, Zespół Pizza Hut 🍕
Nie polecam lepiej już zjeść jakiegoś kebaba zdjęcie mówi wszystko nie ma nawet co opisywać frytki zimne.
Jedno zdjęcie ze strony a drugie szara rzeczywistość jeszcze raz nie polecam
aktualizacja
Jedzenie świetne! Polecamy.
Pizza była świeża, smaczna i idealnie wypieczona. Na szczególne wyróżnienie zasługuje obsługa - pani Kamila była niezwykle miła, uśmiechnięta i profesjonalna. Dzięki jej życzliwości wizyta przebiegła w bardzo przyjemnej atmosferze. Z pewnością jeszcze tu wrócę!
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Po zaproszeniu przez kelnera do stolika czekaliśmy na menu, po czym przyszła kelnerka zebrać zamówienie a ja poprosiłam o menu, nie zauważyła że nie mamy na stoliku ? otrzymaliśmy je po kilku minutach niestety kolejne 10-15 minut nikt nas nie obsłużył, nie odebrał zamówienia więc podziękowałam za brak obsługi i wyszliśmy
4.08.26 godzina około 19
Dużego obłożenia nie zauważyłam
Przykro nam, że doświadczyłeś braku obsługi. Prosimy o kontakt przez https://pizzahut.pl/contact, aby wyjaśnić tę sprawę. Pozdrawiamy, Zespół Pizza Hut 🍕
Naprawdę bardzo pozytywne doświadczenie. Pomimo sporego ruchu obsługa naprawdę dbała o komfort gości. Szczególne podziękowania dla Pani Emilki, która z uśmiechem odpowiadała na każde nasze pytania i upewniała się, czy wszystko jest w porządku. Nigdy nie spotkałam się z tak przesympatyczną osobą, która z takim zaangażowaniem dba o ludzi jak i o całokształt. Z wielką chęcią wpadnę tu jeszcze raz ☺️
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Jedzenie za każdym razem na niezmiennie wysokim poziomie. Obsluga umila wizyty zwłaszcza Pani Wiktoria, uśmiechnięta i kompetentna osoba świetnie doradzająca za każdym razem.
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Pani Wika bardzo miła, super obsłużyła oraz pomogła w wyborze przepysznego zapiekaronu 😋
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Byliśmy z mężem na festiwalu ze względu na nową pizzę z ogórkiem i koperkiem ....jest epicka🔥 . Obsługiwała nas bardzo miła pani Faustyna . Bardzo uprzejma jak i reszta dziewcząt . Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno jeszcze wrócimy . 😁😊 Niech moc kiszonego ogórka będzie z wami 😂😁
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Zamówiłam dzisiaj 4 pizze na grubszym spodzie. Niestety, wszystkie pizze były niedopieczone. Nie ma bezpośredniego numeru do lokalu, więc zadzwonilam na infolinię. Zostałam poinformowana, że skoro zamówienie i płatność była poprzez pyszne.pl to reklamacja idzie tylko poprzez pyszne. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałam ze strony konsultanta pizzy hut. Zamówienie dość spore,pizze kosztowały mnie ok 270 zł i otrzymałam takie niedopatrzenie! Radzę zamawiać bezpośrednio inaczej trzeba się bujać z reklamacją... Niestety, ale ja już nigdy więcej nie zamówię z tego lokalu.
Przykro nam słyszeć o Twoim doświadczeniu. Prosimy o kontakt na [email protected] (mailto:[email protected]), aby to omówić.
Super miejsce i wspaniała obsługa 😁 Pani Amelia, która nas obsługiwała niesamowicie kontaktowa, sympatyczna i profesjonalna. Bardzo dbała o nasz komfort podczas wizyty w pizzeri proponując również takie udogodnienia jak poduszka na krzesło czy kocyk. 😍 polecamy gorąco! 😊😊
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊
Najczęstsze pytania
Jakie są godziny otwarcia Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
Poniedziałek: 10:00–21:00; Wtorek: 10:00–21:00; Środa: 10:00–21:00; Czwartek: 10:00–21:00; Piątek: 10:00–21:00; Sobota: 10:00–21:00; Niedziela: 12:00–20:00.
Gdzie znajduje się Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
Adres: Aleja majora Wacława Kopisto, 1, Nowe Miasto, Rzeszów.
Jak skontaktować się z Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
Telefon: +48225363636. Strona: pizzahut.pl.
Jaka jest ocena Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
4.2 na 5 na podstawie 3301 opinii użytkowników Google.
Czy Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall oferuje dostawę lub odbiór?
Tak: na wynos.
Jakie metody płatności akceptuje Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.
Czy Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall jest dostępny dla osób na wózkach?
Tak: dostępny parking, dostępne wejście, dostępne miejsca.
Jaki jest poziom cenowy Pizza Hut Rzeszów Millenium Hall?
Poziom cenowy wg Google: moderate.