Apteka Lek24

4.2 ★★★★☆Apteki

O firmie

Apteka internetowa Lek24. pl oferuje szeroki wybór leków bez recepty, suplementów diety, wyrobów medycznych, kosmetyków oraz sprzętu medycznego. Znajdą Państwo u nas również artykuły higieniczne i testy diagnostyczne. Każdy produkt zawiera szczegółowy opis uwzględniający skład, dawkowanie, zalecenia do stosowania i przeciwwskazania. Asortyment został podzielony na przejrzyste kategorie, co umożliwia szybkie wyszukiwanie dostępnych produktów.

Ocena

4.2★★★★☆245 opinii w Google
5★
191
4★
7
3★
3
2★
1
1★
43

Opinie

Michał Pszczółkowski★☆☆☆☆2 miesiące temu

Zamówiłem zastrzyk, syplasyn, do wstrzyknięcie w staw - to była następna dawka z kilkunastu, które wykonywał ten sam lekarz..i teraz mam zapalenie stawu kolanowego. W opakowaniu brakowało naklejki i żałuję, że lekarz nie odmówił zabiegu, a ja nie mogę tego nigdzie zgłosić. Złe przechowywanie, albo nie profesjonalny transport, nie ma znaczenie bo to odpowiedzialność sprzedającego. NIE POLECAM!

Aneta Stopyra★☆☆☆☆9 miesięcy temu

Dzwoniłam z zagranicy aby zadać jedno pytanie. Niestety mój numer zagraniczny zapewne odstraszył pracowników apteki bo przez 25 minut byłam pierwsza w kolejce i nikt nie odebrał . Niestety ze względu na niemowlaka nie mogłam dłużej czekać , szkoda ale znalazłam inną aptekę która odrabiała telefon w 3 minuty .

Marian Andrusiewicz★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Olejek makowy przysłany z 1 miesięcznym okresem trwałości.
Takie rzeczy powinny być utylizowane lub z obniżoną ceną.
Nie polecam.

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Szanowny Panie,
na naszej stronie była wyraźna i transparentna informacja o dacie ważności zakupionego przez Pana produktu, cena była również obniżona względem regularnej. Niemniej jednak produkt zachowuje wszystkie swoje właściwości do końca daty ważności zadeklarowanej przez producenta.

pozdrawiamy,
Apteka Lek24

Antek Pakuła LG★★★★★4 miesiące temu

Polecam, błyskawiczna wysyłka, towar zgodny z opisem

Natalia Komorowska LG★★★★★8 miesięcy temu

Bardzo szybkę realizacja zamówienia, wszytko szybko, miło i bardzo profesjonalnie w bardzo dobrych cenach. Polecam

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

dziękujemy za opinię 🩵

Konrad Sobie LG★☆☆☆☆rok temu

Odradzam zakupy. 4 maja zrobiłem u nich zamówienie. Miało dotrzeć 7 ale dpd paczkomat byl przepełniony i trzeba było przekierować, zrobiłem to i cisza.. jakby paczki nie bylo.
To nie jest winą sklepu ale dzwonie do nich, a Pani informuje mnie ze oni nie pomogą, że muszę sie z przewoźnikiem pytać i tyle.. dopiero gdy powiedziałem że dzwoniłem juz kilka razy i tam trzeba przeklikiwac czekając 20min na połączenie i że w takim razie ja dziękuję za to zamówienie, a byl juz 13 maja, to Pani z wielkim bólem poinformowała mnie ze może napisać do nich reklamacje i jak najszybciej wysle mi odpowiedz mailową..
Od tej pory znowu była totalna cisza, zero odzewu.. Dopiero gdy 20.05 znow zadzwoniłem na dpd, powiedzieli mi że paczki nie ma i nie będzie bo zniknęła, napisałem do sklepu, to dostalem informacje ze akurat w tym samym dniu sklep dostał odpowiedz z dpd xd

I dostałem łaskawie ofertę wysłania jeszcze raz zamowienia lub zwrotu pieniedzy.
Żenada, zero zainteresowania wyjaśnieniem sprawy, zero poczucia do doprowadzenia sprawy do końca.. nie polecam bo czekałem na zamowienie 16 dni, którego i tak nie otrzymałem.

Kamil Kamil★★★★★10 miesięcy temu

Zakupiliśmy z tej apteki kilka puszek mleka modyfikowanego Nestle Nan Optipro Plus 1 i jak się okazało w tym samym czasie firma Nestle wykryła w wypuszczonej na rynek partii, groźna dla dzieci bakterie "Bacillus cereus". O sytuacji poinformowała nas telefonicznie Pani z firmy Lek24.pl , spytała również o poprzednie zamówienie, podała jaki numer partii został wycofany z obiegu i jak dokonać ewentualnego zwrotu. Na szczęście otrzymaliśmy mleko które nie zostało wycofane z obiegu. A na temat apteki mogę śmiało napisać że oferuje przystępne ceny, szybki czas realizacji zamówienia i dobry kontakt z klientem, polecamy;)

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

Dziękujemy za zaufanie 🙏

Paweł Malinowski LG★★★★★10 miesięcy temu

Sprawdzony sprzedawca - dostawa zawsze na czas towar zapakowany bez zastrzeżeń a ceny bardzo atrakcyjne 👍 Polecam

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

Dziękujemy 💙

Kalina Barlik LG★☆☆☆☆Edytowano 8 miesięcy temu

Nie polecam!!!!!
Apteka sprzedaje produkty w normalnej cenie za produkt z bardzo krótka datą ważności- 4msc.
Podczas zakupu Klient tego nie wie ponieważ karta produktu nie zawiera takiej informacji.
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ten sklepik internetowy lepiej wybrać inną aptekę

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Szanowna Pani,
wszystkie produkty z datą ważności poniżej 4 miesięcy mają na naszej stronie wyraźną informację. W razie dalszych wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

pozdrawiamy
Apteka Lek24

Maria Airam★★★★★rok temu

Wczoraj zamówienie a dzisiaj już w Żabce. Lepiej niż dobrze

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

💚🩵

Agata Zając★★★★★9 miesięcy temu

Są to moje drugie zakupy i jestem mega zadowolona wszystko zgodnie z zamówieniem dostawa bardzo szybka na pewno wrócę na ponowne zakupy pozdrawiam

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie ⭐️💫

aa b LG★☆☆☆☆rok temu

Zgodnie z regulaminem Apteki, §3 ZAMÓWIENIA, pkt 9:
„Apteka może odmówić realizacji części albo całości zamówienia w sytuacji, gdy:
d) zamówiona ilość leków pokrywa zapotrzebowanie więcej niż jednej osoby. W przypadku leków i wyrobów medycznych jest to powyżej 20 sztuk.”
Prosimy o informację czy zamówienie ma zostać zredukowane do 20 sztuk czy ma zostać anulowane.
W przypadku braku odpowiedzi, będziemy zmuszeni do anulowania zamówienia. Takiej treści maila otrzymałem od apteka24.pl po złożeniu zamówienia na 30 sztuk wyrobu medycznego, wyłącznie na własny użytek. Miła rozmowa z Panią na infolini gdzie składałem niejako wyjaśnienia aptece24.pl, nie odniosła skutku. Pani dostała wytyczne "z góry". Argument dot. regulaminu, że apteka może odmówić, a nie stanowczo odmawia nie został uwzględniony.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za przekazane uwagi. Uprzejmie informujemy, że ograniczenie ilości sztuk w przypadku wyrobów medycznych wynika z wewnętrznych wytycznych obowiązujących w naszej Aptece dla wszystkich Klientów. Podczas rozmowy zaproponowaliśmy alternatywne rozwiązania, a cała sytuacja została wyjaśniona w spokojnej atmosferze. Przykro nam, że mimo to pojawiło się niezadowolenie. Zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie zgodne z obowiązującymi zasadami.

mirmił gienas LG★★★★★8 miesięcy temu

Szybko i tanio. Zlecenie zawsze czeka przygotowane i bez kolejki odbiór osobisty.

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

dziękujemy i zapraszamy ponownie 😉

Julita Dąbrowska LG★☆☆☆☆2 lata temu

Ponad tydzień czekam na realizację zamówienia (mleko dla niemowlaka). Raz udało mi się dodzwonić: zgonili na przewoźnika, że paczka wysłana tego samego dnia, że już powinna być. Przewoźnik, że paczka nie została jeszcze nadana i taka informacja widnieje w aplikacji. Teraz już nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile. Zamówienie za 250zl!!! Żenada.

Odpowiedź właściciela · 2 lata temu

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Faktycznie mieliśmy problem z przewoźnikiem i sytuacja była trudna do rozwiązania. Prosimy o ponowny kontakt na adres mailowy. Na pewno spróbujemy wynagrodzić tę sytuację i mamy nadzieję, że taka sytuacja już się nigdy nie nie powtórzy.

Magdalena S★☆☆☆☆rok temu

Zdecydowanie NIE POLECAM tego sprzedawcy. Mimo, że zakupiłam leki za kwotę gwarantującą mi darmową dostawę, doliczono mi opłatę i to w bajońskiej wysokości.
Otóż na stronie NIE MOŻNA było wybrać sposobu dostawy. W przedświątecznym czasie nie zwróciłam na to uwagi. Jakież było moje zdumienie, gdy otrzymałam potwierdzenie zapłaty, z doliczoną dostawą w wysokości 24,99 za jakieś UPS Poltraf. Gdy tylko się zorientowałam, (zaraz, gdy otrzymałam potwierdzenie zapłaty), że zostałam naciągnięta na dodatkowy koszt, napisałam maila, że odstępuję od umowy. Niestety dopiero po paru dniach otrzymałam odpowiedź, że tak wybrałam i sorry. Paczka już była w drodze. Tego samego dnia postanowiłam dokonać kolejnego "zakupu" z darmową dostawą (by sprawdzić co można wybrać) i tak jak wcześniej nie mogłam wybrać sposobu dostawy. Dziś już coś jest poprawione, bo są możliwości, ale jako pierwszy zaznaczony jest ten płatny. Darmowe dostawy są poniżej, ale fajeczka zaznaczona na pierwszym, płatnym. Czyli jak ktoś nie zauważy... Dobre jest to, że dziś jest wybór, przed świętami go nie było. Oczywiście na moje kolejne maile ZERO odpowiedzi, towar dotarł i co? No nic, nie będę odsyłać płacąc ponownie, ale nigdy już nie dokonam żadnych zakupów u tego "sprzedawcy" i nikomu nie polecam. Nie wiadomo ile jeszcze osób uda się naciągnąć na dodatkowe koszty przy darmowej dostawie. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego. Sprzedawca wyraźnie nie szanuje klienta, m.in. nie odpowiadając na maile.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. W trosce o transparentność zakupów i komfort naszych klientów chcemy wyjaśnić, że na naszej stronie zawsze istnieje możliwość wyboru metody dostawy przed finalizacją zamówienia. Nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat – metoda dostawy UPS Poltraf, kosztująca 24,99 zł, pojawia się jako pierwsza na liście, jednak klient ma pełną możliwość zmiany na inne dostępne opcje dostawy. Rodzaj dostępnych metod dostawy może różnić się w zależności od zawartości koszyka – w przypadku leków dostępni są wyłącznie przewoźnicy spełniający odpowiednie standardy transportu takich produktów. Aktualnie są to: DPD, Poltraf oraz odbiór w punkcie.

Odpowiedź na Pani wiadomość została udzielona niezwłocznie w pierwszym dniu roboczym po jej otrzymaniu – wiadomość wpłynęła w piątek o godzinie 23:00, a nasz zespół odpowiedział w poniedziałek o 9:30, zgodnie z godzinami pracy biura obsługi klienta.

Jeśli ma Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji i chętnie pomożemy.

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia Apteka Lek24?

Poniedziałek: 09:00–12:00; Wtorek: 09:00–12:00; Środa: 09:00–12:00; Czwartek: 09:00–12:00; Piątek: 09:00–12:00. Dni wolne: Sobota, Niedziela.

Gdzie znajduje się Apteka Lek24?

Adres: Chwaszczyńska, 151E, Dąbrowa, Gdynia.

Jak skontaktować się z Apteka Lek24?

Telefon: +48505830113. Strona: www.lek24.pl.

Jaka jest ocena Apteka Lek24?

4.2 na 5 na podstawie 245 opinii użytkowników Google.

Czy Apteka Lek24 oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, odbiór w sklepie.

Jakie metody płatności akceptuje Apteka Lek24?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Czy Apteka Lek24 jest dostępny dla osób na wózkach?

Tak: dostępny parking, dostępne wejście.

Inne: apteki, Gdynia