KFC Szczecin Struga

4.1 ★★★★☆Restauracjemoderate

O firmie

Restaurant chain known for its buckets of fried chicken, plus combo meals & sides.

Ocena

4.1★★★★☆10213 opinii w Google
5★
7012
4★
830
3★
454
2★
336
1★
1581

Opinie

Konrad Bizon LG★☆☆☆☆3 miesiące temu

Za każdym razem frytki są gumiaste, nie da się tego jeść. Dzisiaj przeszli jednak kolejną granicę i dostałem megapocketa bez naleśnika. Sałaty też tam prawie nie było - najgorzej zrobiona kanapka jaką jadłem od bardzo, bardzo dawna. Moja kobieta też dostała takiego gniota zubożonego- jest nam przykro.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Dziękujemy za Twoją opinię. Zawsze staramy się, aby każde zamówienie było najpyszniejsze. Wszystkie opinie są dla nas bardzo cenne, dlatego prosimy o zgłaszanie uwag od razu naszym pracownikom, ponieważ to oni mogą najszybciej wyjaśnić i rozwiązać problem. Jeśli nie miałeś takiej możliwości, napisz do nas przez krótki formularz: kfc.pl/kontakt

Ewa Miś LG★☆☆☆☆4 miesiące temu

Do zamknięcia! Kanapka kosztuje tyle co dobre danie w restauracji a w środku zgniła lodowa, brak dodatkowego opłaconego sera, bułka zgnieciona jak by ktoś na niej siedział. Brak widelca do sałatki, zero serwetek. Ludzie to jest Drive! Człowiek zmęczony przyjeżdża i taka żenada. 100 zł wyrzucone w błoto.
Nie polecam!!!

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Przykro nam, że zamówienie nie spełniło Twoich oczekiwań. Mamy nadzieję, że w przyszłości odwiedzisz nas ponownie i dasz nam jeszcze jedną szansę!

Łukasz Siemaszko LG★★★☆☆5 miesięcy temu

Typowe KFC przy centrum handlowym – osobny budynek, klasyczne dania z kurczakiem i szybka obsługa. Można zjeść, gdy masz ochotę na coś konkretnego, ale warto pamiętać, że to raczej opcja na chwilę, a nie codzienne jedzenie.

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Dziękujemy za podzielenie się opinią

Przemo LG★★★★★5 miesięcy temu

Mimo że dzień wolny bo to 3 maja 2026 ale było otwarte. Bardzo miło zostaliśmy przyjęci jak nie w sieciowej restauracji. Oby tak dalej

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią!

karolina sierakowska★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Żenada…
Rozumiem że to fast Food i nie można mieć wysokich oczekiwań ale oczekiwanie 45min na zamówienie to lekka przesada. Dodatkowo irytujący jest widok że jedna max 2 osoby pracują a pozostałe patrzą i opierają się o ladę. Totalny chaos i sami sobie robią dodatkowa pracę. Zamieszanie w wydawaniu jedzenia a wydaje nie zasługuje nawet na połowę kwoty. Połowa jedzenia zimna bo leży i czeka aż ktoś ogarnie co się dzieje
Nie polecam

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię. Czy możemy Cię poprosić o przesłanie nam więcej szczegółów na temat Twojej wizyty przez formularz na stronie: kfc.pl/kontakt Chcielibyśmy się z Tobą skontaktować, aby wyjaśnić sprawę.

Katarzyna Kosatko★☆☆☆☆2 miesiące temu

Najgorsze kfc w całym Szczecinie.
Obsługa bardziej zajęta jest rozmowa między sobą , niż wydawaniem zamówień. Wg standardów wydane zamówienie powinno być w ciąży 3 minut a czekaliśmy około 20. Pomylone napoje, wydany został nam zestaw pikantny zamiast łagodnego , nie wydano bitesow, a zamiast tego dostaliśmy dwa spore kawałki panierki a w wingsach panierki nie było wcale. Obsługa nie miła i nieprzyjemna dla dziecka które przyszło zgłosić że wylało napój. Nie polecam.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chcielibyśmy się z Tobą skontaktować, aby wyjaśnić tę sprawę. Prosimy, napisz do nas przez formularz pod adresem: kfc.pl/kontakt

Miłosz Stempień★☆☆☆☆9 miesięcy temu

Pomijając fakt że na zamówienie trzeba czekać 30 minut - „gotowe” było po 10 minutach. Dostałem zamówienie tak pięknie zapakowane

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię. Czy możemy Cię poprosić o przesłanie nam więcej szczegółów na temat Twojej wizyty przez formularz na stronie: kfc.pl/kontakt Chcielibyśmy się z Tobą skontaktować, aby wyjaśnić sprawę.

Hubcio LG★☆☆☆☆2 miesiące temu

Nie polecam, na zamówienie przy zerowym ruchu czeka się po 30 minut a Panie z obsługi tylko stoją i grzebią w telefonach i gadają. Po pół godziny dostałem zamówienie z letnimi frytkami a jak poszedłem wymienić to kasjerka w ciemnych włosach w okularach zaczęła się ze mną kłócić że przecież cieple dostałem i co ja od nich chcę. Po czym wzięła te frytki wrzuciła do oleju i takie podgrzane nasączone olejem mi oddała. W tym samym dniu byłem u sąsiadów na wiosennej. Dużo szybsza obsługa przy większym ruchu i bardzo szybko się uwijają.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za szczerą opinię. Twoje spostrzeżenia pomogą nam poprawić jakość obsługi!

Денис Мержиевский LG★☆☆☆☆rok temu

Czekałem bardzo długo na zamówienie (po 19 minutach czekania zaczęli dopiero realizować moje zamówienie. Zamówienie było gotowe po 25 minutach). Podłoga jest lepka, brudna, stoły są lepkie, wszystko pokryte okruchami, ketchupem, maszyna, do której nalałem Pepsi, była kałużą wody, nie jestem zadowolony z tego lokalu, pierwszy raz zdecydowałem się pójść do KFC i żałowałem, nie jestem zadowolony. to jest niedopuszczalne

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z wizyty w restauracji. Postaramy się, żeby Twoja następna wizyta była znacznie lepsza!

Gabriel D★★★★★3 miesiące temu

Pan Grzegorz super człowiek bardzo miły ,fajnie się z nim rozmawia ogólnie bardzo fajny i ciekawy człowiek . W lokalu czysto ,dobre jedzenie nie trzeba długo czekać . Szczerze nie mam żadnych zastrzeżeń.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Twoja pozytywna opinia to dla nas ogromna radość. Dziękujemy za docenienie naszych starań i zapraszamy ponownie!

oliwia★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Niestety dzisiejsza wizyta okazala sie tragedia. Brak informacji na ekranie o gotowym zamowieniu. Okazalo sie podobno, ze Pani krzyczala i mielismy ja slychac z drugiego konca restauracji. Oczekiwalismy 20 min, zeby jeszcze sie dowiedziec ze zamowienie czeka na nas w szafce. Pani spytala co my zamawialismy i na biezaco uzupelniala tacke, co sie okazalo ze nie ma kilku rzeczy i moze zaproponowac nam zwrot pieniedzy. Na pewno ostatni raz w tym lokalu KFC

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy za Twoją opinię. Bardzo prosimy o wypełnienie krótkiego formularza kfc.pl/kontakt, aby rozwiązać sytuację. Zrobimy wszystko, aby sytuacja się nie powtórzyła.

Nicola D-s LG★☆☆☆☆2 miesiące temu

Zamówienie złożone na drive 20 minut temu i niestety ogromne rozczarowanie. Zamówiliśmy nowość – California Burrito, w którym całkowicie brakowało mięsa. Dodatkowo w kubełku dla jednej osoby nie było frytek. To niedopuszczalne, zwłaszcza że za pełnowartościowy posiłek zapłaciliśmy pełną cenę. Proszę bardziej przykładać się do kompletowania zamówień.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za zgłoszenie niekompletnego zamówienia. Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę, dlatego prosimy o kontakt za pomocą naszego formularza kfc.pl/kontakt

spqninjapl★☆☆☆☆3 miesiące temu

Opinia na temat Kfc Szczecin Ul. Struga. Lokal już po raz kolejny zainkasował pieniądze za zamówienie, które nie dotarło. To już drugi raz spotykam się z taką sytuacja. Żadna inna restauracja nie odwalała czegoś takiego. Zamówienia przyjmuje, pieniążki biorą a jedzenie nie dojeżdża. Składanie reklamacji na nic się nie zdaje. Omijajcie szerokim łukiem tą oszukująca klientów na pieniądze oraz jedzenie firmę. Bardzo odradzam 0/10 czysta żenada.
Edit po odpowiedzi kfc. Formularz był wypełniony oraz zgłoszenie zostało umieszczone. W odpowiedzi za zamówienie o wysokości 85 zł dostaliśmy "rekompensatę" w postaci bona na 30 zł..... 50 zł w błoto, a przypominam, że to była już druga taka sytuacja... Całkowite rozczarowanie.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zależy nam na rozwiązaniu sprawy z niedostarczonym zamówieniem, dlatego prosimy o kontakt za pomocą naszego formularza kfc.pl/kontakt.

Hydroforek Szczecin LG★☆☆☆☆8 miesięcy temu

To jest strips którego według pracownika kfc na struga można podać klientowi za pełną cenę,kawałek odłamanego mięska który pewnie spadł z jakiegoś większego bo nawet widać gdzie było odłamane...wiem że to masówa ale bez przesady ja zapłaciłem ile chcieliście

Odpowiedź właściciela · 8 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię. Czy możemy Cię poprosić o przesłanie nam więcej szczegółów na temat Twojego zamówienia przez formularz na stronie: kfc.pl/kontakt Chcielibyśmy się z Tobą skontaktować, aby wyjaśnić sprawę.

Angelika LG★★☆☆☆rok temu

Miejsce bardzo tłoczne, multum ludzi, głośno, Panie na kasie bardzo milutkie, aczkolwiek było widać zmeczenie, nie dzieie sie😜 Został zamowiony twister w zestawie, troche się zawiodłam, bo zamiast super „wrapa” dostałam tortille z majonezem i mięskiem, gdzieś tam momentami przebijała sie ta sałata, pomidora w ogole nie było, jedynie 2 kosteczki w ostatnim „gryzie” 🤣 plus za swieze fryteczki:)
Stoliczki brudne, pelno panierki na wielu stolikach.

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za opinię. Liczymy, że następnym razem wizyta będzie bardziej satysfakcjonująca.

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia KFC Szczecin Struga?

Poniedziałek: 08:00–23:30; Wtorek: 08:00–23:30; Środa: 08:00–23:30; Czwartek: 08:00–23:30; Piątek: 08:00–00:00; Sobota: 08:00–00:00; Niedziela: 08:00–23:30.

Gdzie znajduje się KFC Szczecin Struga?

Adres: Andrzeja Struga, 18, Majowe, Szczecin.

Jak skontaktować się z KFC Szczecin Struga?

Telefon: +48225363636. Strona: kfc.pl.

Jaka jest ocena KFC Szczecin Struga?

4.1 na 5 na podstawie 10213 opinii użytkowników Google.

Czy KFC Szczecin Struga oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, na wynos.

Jakie metody płatności akceptuje KFC Szczecin Struga?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Czy KFC Szczecin Struga jest dostępny dla osób na wózkach?

Tak: dostępny parking, dostępne wejście, dostępne miejsca, dostępna toaleta.

Jaki jest poziom cenowy KFC Szczecin Struga?

Poziom cenowy wg Google: moderate.

Inne: restauracje, Szczecin