KFC Radom Słowackiego

4 ★★★★☆Restauracjemoderate

O firmie

Restaurant chain known for its buckets of fried chicken, plus combo meals & sides.

Ocena

4★★★★☆3222 opinii w Google
5★
1899
4★
505
3★
244
2★
121
1★
453

Opinie

Mateusz Traczyk LG★☆☆☆☆4 miesiące temu

Zdjęcie obrazuje ilość frytek które otrzymaliśmy. W innych restauracjach pudełko jest praktycznie pełne i wszystko zalane sosem (co nam odpowiada). Garść frytek i łyżeczka sosu niestety nie. Inne restauracje mają trochę lepsze standardy i gramatury. Kolejny raz zawiedliśmy się tym lokalem.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy za opinię! Postaramy się, aby następnym razem zamówienie spełniło Twoje oczekiwania.

Przewodnik z Mapą LG★★★★★3 miesiące temu

Byliśmy w niedzielę rano było spokojnie czysto i bez żadnych problemów zjedliśmy coś po drodze tutaj. Jedzenie było takie jak zamówiliśmy, żadnych niespodzianek

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Bardzo dziękujemy za tak miłą opinię. Zapraszamy do naszej restauracji ponownie, gdy będziesz w pobliżu!

Wioleta Czyżewska LG★☆☆☆☆9 miesięcy temu

Po godzinnym opóźnieniu dostalam to...
30min rozmowy zabawy z infolinia... zby dowiedziec sie ze zamowinie jest w drodze.frytki to flaki zamarznieta bez grama soli...kurczak nie dopieczony gumowaty za to colesław cieply 😆 KFC przez ostatnie lata poszlo na dno.wiekszosc moich znajomych ma ból brzucha i zrezygnowali z zamawiania tam.ja tez juz nigdy wiecej...

Odpowiedź właściciela · 9 miesięcy temu

Dziękujemy za Twoją opinię. Zawsze staramy się, aby każde zamówienie było najpyszniejsze. Wszystkie opinie są dla nas bardzo cenne, dlatego prosimy o zgłaszanie uwag od razu naszym pracownikom, ponieważ to oni mogą najszybciej wyjaśnić i rozwiązać problem. Jeśli nie miałeś takiej możliwości, napisz do nas przez krótki formularz: kfc.pl/kontakt

Krzysztof Gajewski★☆☆☆☆3 miesiące temu

Przy zamówieniu do domu, nie dostałem zamówionych dodatkowo frytek, ale po konsumpcji tych co dostaliśmy nie wiem w sumie czy źle że drugie nie dojechały (były ohydne, strasznie gumowe). Zadzwoniłem z reklamacja i oczywiście przełączanie się zaczęło, w rezultacie 15 min czekania i nikt nie odebrał.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Przepraszamy za niedogodności związane z zamówieniem. Prosimy, napisz do nas przez krótki formularz, abyśmy mogli przyjrzeć się sytuacji i ją naprawić! kfc.pl/kontakt

Weronika★☆☆☆☆6 miesięcy temu

Niestety, moje ostatnie zamówienie to duże rozczarowanie. Jedzenie przyjechało zimne, a zestaw był niekompletny. Dodatkowo wystąpił problem z płatnością – mimo wybrania opcji karty, kurier poinformował o awarii terminala dopiero pod drzwiami. Niestety nie pozostawiono mi wyboru i musiałam uregulować rachunek gotówką, co było dla mnie bardzo niedogodne. To niedopuszczalne, by klient płacił pełną kwotę za wadliwe zamówienie i jeszcze musiał mierzyć się z takimi utrudnieniami

Odpowiedź właściciela · 6 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu sytuacji, dlatego prosimy Cię o skorzystanie z formularza na stronie KFC i podanie nam więcej szczegółów. kfc.pl/kontakt

Tosia★★☆☆☆2 miesiące temu

Czas oczekiwania dość długi pomimo że nie było ruchu. Panierka w granderze była bardzo gruba aż ciężko się jadło. Na osobny rachunek były zamówione pancakes na które czekaliśmy 15 min zimne jakby dopiero co były wyjęte z zamrażarki.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z wizyty w restauracji. Postaramy się, żeby Twoja następna wizyta była znacznie lepsza!

kamil adamczyk LG★★★★★3 miesiące temu

Wizyta w KFC była bardzo udana. Jedzenie zostało podane szybko, było świeże, gorące i dobrze przygotowane. Kurczak był chrupiący z zewnątrz, a soczysty w środku, a frytki również smakowały bardzo dobrze. Obsługa była miła i sprawna, a lokal czysty i zadbany. Chętnie wrócę ponownie i mogę polecić to miejsce.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Bardzo dziękujemy za tak miłą opinię. Zapraszamy do naszej restauracji ponownie, gdy będziesz w pobliżu!

Tomasz Majchrzyk LG★☆☆☆☆6 miesięcy temu

Odwiedziłem to miejsce jak temperatura powietrza na zewnątrz wynosiła 5°C a w lokalu włączona była klimatyzacja. Po zwróceniu uwagi dlaczego tutaj tak zimno otrzymałem odpowiedź że "wcześniej było ciepło". Jedzenie w arktycznym klimacie nie jest za miłe. Nie rozumiem jednego to ja jestem gość czy poprostu natrętny i niepotrzebnych klient.

Odpowiedź właściciela · 6 miesięcy temu

Przepraszamy za niedogodności związane z temperaturą w restauracji. Mamy nadzieję, że dasz nam jeszcze szansę, abyśmy mogli poprawić Twoje wrażenie podczas kolejnej wizyty.

Marcin Chrząstowski LG★★★★☆3 miesiące temu

Dużo do poprawny brudno pani poproszona o uprzątnięcie stolika ostentacyjnie sprzątnęła inny nie nasz. Kubełek to takie resztki sama panierka.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Dziękujemy za opinię. Liczymy, że następnym razem wizyta będzie bardziej satysfakcjonująca.

Krzysztof Zuber LG★★★★★2 miesiące temu

Zamówiony dziś wtorkowy kubełek był świetnie przyrządzony, lokal w środku zadbany oraz panuje piękny zapach. Gorąco polecam!

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Ogromnie się cieszymy, że wizyta spełniła Twoje oczekiwania. Zapraszamy ponownie, gdy będziesz w pobliżu!

Natalia★☆☆☆☆rok temu

Kolejny raz dostaliśmy w tym KFC nieswieże mięso (widać to na zdjęciu). Brak kontroli jakości i lekceważenie klientów. Odradzam wizytę w tym miejscu!

Odpowiedź właściciela · rok temu

Dziękujemy za szczerą opinię. Chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o kontakt przez formularz na naszej stronie. Dziękujemy! kfc.pl/kontakt

Dominik Czyżewski★☆☆☆☆miesiąc temu

Tragedia, czas oczekiwania na jedzenie to jakaś porażka, 20 min na frytki i itwista będąc pierwszym w kolejce. Personel ma ruchy jak mucha w smole i na wszystko mają czas żeby sobie popieprzyc głupoty a nie zająć się pracą.

Odpowiedź właściciela · miesiąc temu

Dziękujemy za zgłoszenie tej sytuacji. Zależy nam, aby czas oczekiwania na obsługę oraz zamówienie był jak najkrótszy. Zwrócimy szczególną uwagę na ten aspekt i mamy nadzieję, że poprawimy Twoje wrażenie o nas!

Kasia Kowalska LG★★★★★8 miesięcy temu

Bardzo dobre jedzenie , szybko podane , cena adekwatna do jakości.

Odpowiedź właściciela · 8 miesięcy temu

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią!

Grzegorz Bartnik LG★★★☆☆5 miesięcy temu

Obniżona ocena za resztki jedzenia i brudne stoły i siedziska. Trudno z tego powodu wybrać gdzie usiąść, bo nikt nie dba aby posprzątać po klientach. Może to wina klientów, ale jak wyjdą trzeba o to zadbać.

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię. Liczymy, że następnym razem wizyta będzie bardziej satysfakcjonująca.

Brygida LG★☆☆☆☆Edytowano 6 miesięcy temu

Skandal i chamstwo. Zamówienie po 20:00 nigdy nie dotarło, choć przez telefon kłamali, że kierowca już jedzie. Nikt nie oddzwonił, zostawiliście rodzinę bez jedzenia. Do teraz nie zainicjowaliście nawet zwrotu pieniędzy, co jest zwykłym złodziejstwem. Omijać to miejsce z daleka!

Odpowiedź właściciela · Edytowano 6 miesięcy temu

Przepraszamy za niedogodności związane z niedostarczonym zamówieniem. Prosimy o skorzystanie z formularza i podanie więcej szczegółów. kfc.pl/kontakt

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia KFC Radom Słowackiego?

Poniedziałek: 07:00–00:00; Wtorek: 07:00–00:00; Środa: 07:00–00:00; Czwartek: 07:00–00:00; Piątek: 07:00–01:00; Sobota: 07:00–01:00; Niedziela: 07:00–00:00.

Gdzie znajduje się KFC Radom Słowackiego?

Adres: Juliusza Słowackiego, 181A, Glinice, Radom.

Jak skontaktować się z KFC Radom Słowackiego?

Telefon: +48225363636. Strona: kfc.pl.

Jaka jest ocena KFC Radom Słowackiego?

4 na 5 na podstawie 3222 opinii użytkowników Google.

Czy KFC Radom Słowackiego oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, na wynos.

Jakie metody płatności akceptuje KFC Radom Słowackiego?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Czy KFC Radom Słowackiego jest dostępny dla osób na wózkach?

Tak: dostępny parking, dostępne wejście, dostępne miejsca, dostępna toaleta.

Jaki jest poziom cenowy KFC Radom Słowackiego?

Poziom cenowy wg Google: moderate.

Inne: restauracje, Radom