Domitech

4.8 ★★★★★Inne sklepy

O firmie

Domitech to profesjonalny sklep z narzędziami, udzielający także usług serwisowych. Oferujemy szeroki asortyment produktów z marek najwyższej półki, m.in: Bosch, Metabo, DeWALT, Hikoki, Festool, Rubi, Ryobi, Stihl, Al-Ko czy AEG. Od wielu lat Domitech pomaga usprawnić i polepszyć pracę zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. Glazurnik, elektryk, budowlaniec, hydraulik, stolarz - każdy znajdzie coś dla siebie. Zespół, który tworzymy, składa się ze specjalistów i wyszkolonej kadry, zawsze służącej pomocą w wyborze idealnego narzędzia do potrzeb naszych klientów. Realizujemy zarówno sprzedaż stacjonarną jak i wysyłkową.

Zapraszamy na naszą stronę lub do sklepu Domitech ul. Górzyskowo 2A w Bydgoszczy.

Nie czekaj - odwiedź nas już dziś!

Ocena

4.8★★★★★6809 opinii w Google
5★
6392
4★
170
3★
30
2★
27
1★
190

Opinie

Rafał Budnik★★★★★3 miesiące temu

Nożyce do żywopłotu Milwaukee 75cm plus dwa akumulatory. Działają super,potężna moc, żywopłot świerkowy przycięty w mig, nawet grubsze gałązki przycina bez problemu. Komfort pracy, bez hałasu. Zakupy w Domitech przebiegły miło i sprawnie, szybka wysyłka. Jedyne male zastrzeżenie mam do zabezpieczenia przesyłki. Nożyce zapakowane w oryginalnym kartonie bez dodatkowej ochrony, choćby foli stretch przez co było podrapane i lekko pogniecione ale to tylko pudło, najważniejsze że sprzęt cały. Polecam.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupu nożyc a żywopłot będzie teraz idealnie przycięty 😎 Dziękujemy za opinię i uwagę dotyczącą pakowania!

Mariusz Horak LG★★☆☆☆Edytowano 9 miesięcy temu

EDIT:
Firma reaguje na opinie i się kontaktuje, szkoda że miesiąc po zakupie. Można było uniknąć wielu nerwów. Ostatecznie zakupy zwrócone i zakup u innego sprzedawcy bezproblemowy.
Zmieniłem ocene na 2 gwiazdki bo niesmak i stracony czas pozostał.
Doręczony produkt był leżakiem magazynowym. Żle zabezpieczona przesyłka, towar dotarł porysowany bo latał luzem w pudełku. Towar niesprawny, brak jakiegokolwiek napięcia na baterii. Wysłany zwrot czekam na pieniądze. Zakupiłem kolejną sztukę i problem ten sam, brak napięcia. Wysłali kuriera do mnie z baterią na wymianę i niespodzianka kolejna bateria uszkodzona, zero napięcia. Nie sprawdzają produktów przed wysyłką. Często kupowałem w tym sklepie ale to był ostatni zakup, szkoda czasu i nerwów.

Odpowiedź właściciela · 10 miesięcy temu

Dziękujemy bardzo za komentarz. Przesyłamy informację do działu odpowiedzialnego za towar, aby zweryfikować sytuację. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Magdalena Stasiuk★☆☆☆☆2 miesiące temu

Tragedia, zamówienie internetowe złożone 19.07 przez tydzień brak kontaktu i brak rekacji potem zbywanie i mówienie że pieniędzy nie otrzymyalismy gdzie były tego samego dnia i zostało to potierdzone w banku dopiero po 2 tygodniach łaskawcy spakowali paletę. Przewidywana data dostawy kosiarki na 7.08 tj. 3tygodnie oczekiwania na zamówienie ! Wygląda to tak jak by albo nikt tam nie pracował albo towaru nie było od ręki. Pierwszy i ostatni raz kiedy coś zostało od państwa zamówione !!!!

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za opinię. Opisana sytuacja wymaga weryfikacji, szczególnie w kwestii płatności oraz terminu realizacji zamówienia. Niestety informacja dotycząca płatności dotarła do nas z opóźnieniem.

Przepraszamy za powstałe niedogodności. Sprawę przekazaliśmy do odpowiedniego działu.

Kamil Skłodowski★★★★★2 miesiące temu

Warto zaufać tej firmie, ponieważ od lat realizuje projekty z najwyższą starannością i terminowością. Jej doświadczenie, przejrzystość współpracy oraz rzetelność w komunikacji budują długotrwałe relacje z klientami. Każdy etap realizacji jest dokładnie analizowany, co przekłada się na stabilność i trwałość wykonanych rozwiązań. Zespół wykazuje elastyczność w dostosowaniu oferty do indywidualnych potrzeb, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym etapie. Dzięki konsekwentnie wysokiej jakości usług, zdobyła ona uznanie w środowisku profesjonalnym.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy serdecznie Panie Kamilu za zaufanie i tak miły komentarz o naszej pracy! Zapraszamy częściej na Domitech.pl 😎

Robert Linkowski★★★★★Edytowano miesiąc temu

Współpraca z domitehem stu procentowa.Osługa wzorowa .Zamówienie zgodne z oczekiwaniem.Szybka realizacja

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy serdecznie Panie Robercie za tyle miłych słów! Cieszymy się, że obsługa pomogła dobrać sprzęt i paczka dotarła ekspresowo 💪

Marcin Szparagowski★★★★★3 miesiące temu

Zakupiłem ukośnice firmy Makita. Obsługa ze strony sklepu na jak najwyższym poziomie. Jedyny mankament to brak karty gwarancyjnej w opakowaniu. Po zgłoszeniu reklamacji w tym temacie sklep wysłał niezwłocznie brakującą kartę gwarancyjną dzięki czemu mogłem przedłużyć gwarancję na stronie producenta na okres trzech lat. Mimo zaistniałej sytuacji polecam zakupy w Domitech.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Dziękujemy bardzo Panie Marcinie za wyrozumiałość i komentarz. Cieszymy się, że udało się sprawnie dosłać kartę i ostatecznie jest Pan zadowolony z naszego sklepu 😎

czantex LG★☆☆☆☆4 miesiące temu

Tragedia logistyczna i zerowy poziom obsługi klienta. Zamiast obiecanych 4–8 dni roboczych, na narzędzia czekałem miesiąc (od 4 maja do 3 czerwca). Zero kontaktu ze strony sklepu – przedstawiciel ignorował maile, nie odbierał telefonów i nie oddzwaniał. Sam musiałem walczyć o jakiekolwiek informacje. Kiedy w końcu sprawa ruszyła, firma popełniła kolejny błąd: wysłali paczkę za pobraniem, mimo że wszystko zapłaciłem wcześniej przelewem! Przez ten bałagan kurier nie mógł wydać paczki i straciłem kolejny dzień. Rozumiem, że mogą zdarzyć się opóźnienia, ale olewanie klienta i brak jakiejkolwiek rekompensaty (rabatu czy choćby drobnego gratisu) za przestój w pracy to gruba przesada. Zdecydowanie nie polecam.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Jesteśmy dla Państwa dostępni mailowo, telefonicznie z biurem obsługi klienta oraz pod opieką handlowców od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Abyśmy mogli zweryfikować zgłoszenie prosimy o kontakt z nami pod adresem mailowym [email protected] lub pod numerem telefonu 531409464. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Emanuel Budzynski★☆☆☆☆3 miesiące temu

Itsny dramat... Stosunkowo duże zamówienie narzędzia. Temat nagminnie olewany przez przedstawicieli Pana G. oraz Pania B. Od kilku tygodni staram się doprosić o tak prostą rzecz jak faktura sprzedaży.... Według ofert sprzedaż towar powinien być gotów do odebrania 09/06/2026 (po uwzględnieniu 2 tygodniowego czasu oczekiwania na brakujące elementy zamówienia) z tygodnia na tydzień dostaje marne informacje że przesyłka będzie gotowa 2 następnym tygodniu. Po niewyczerpanej ilości nieodebranych telefonów z mojej strony, dowiaduje się jednak że nie. Będzie gotowa w następnym tygodniu.... I tak w kółko. Zamówienie na około 13k zł więc nawet nie chce myśleć o tym jak traktują zamówienia klientów o niższej wartości. Kompletnie nie polecam!

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Przykro nam, że realizacja zamówienia wywołała tyle frustracji. Próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie, jednak podczas rozmowy występowały problemy z zasięgiem, co utrudniło skuteczne przekazanie informacji.

Po skompletowaniu zamówienia towar został przygotowany i oczekiwał na odbiór. W kwestii faktury działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokument sprzedaży jest wystawiany w przewidzianym prawem terminie.

Anna Rusiniak LG★★★★★Edytowano 4 miesiące temu

Zakup dotyczył zagłębiarki Makita, dodatkowych akumulatorów, podwójnej ładowarki, szyn z odbiorem własnym z magazynu w parku przemysłowym. Zakup, realizacja zamówienia jaki odbiór odbył się bez problemu. Nawet otrzymałam pomoc w zaniesieniu ciężkich rzeczy do samochodu. Bardzo dziękuje.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy serdecznie Pani Aniu za najwyższą ocenę dla Domitech.pl 😎👌

Aneta W★★★★★5 miesięcy temu

Produkt dobrej jakości. Porównywalny z tymi "droższymi". Komfortowe siedzisko. Szybka, bezproblemowa dostawa. Polecam

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Dziękujemy Pani Aneto za komentarz, cieszymy się, że fotel służy i życzymy miłego użytkowania 💪

Piotr Wiewióra★★★☆☆Edytowano 11 miesięcy temu

Pierwszą przesyłka do mnie przyszła uszkodzona, droga była okej. Zostałem poinformowany, że część która była uszkodzona zostanie mi dostarczona do dwóch tygodni. Ponad dwa tygodnie minęły i po mojej interwencji zostałem poinformowany, że sklep działa po najniższej linii oporu i ta część ma teraz przyjść z Hiszpanii . Oczywiście nie zostałem poinformowany ile to potrwa. Po mojej interwencji chyba w ciągu zaledwie dwóch dni część zamienna do mnie dotarła. Ze względu na zaistniałą sytuację trzy gwiazdki.

Odpowiedź właściciela · 11 miesięcy temu

Dziękujemy za komentarz Panie Piotrze. Niestety nawet producent urządzenia nie posiadał danej części na miejscu. Udało się dla Pana sprowadzić element z magazynu Hiszpańskiego. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności 😊

Michał Dłuha LG★★★★★rok temu

Na mapie największych dealerów Stiga w Polsce
To miejsce się wyróżnia mamy w jednej miejscowości ogromnie prężny sklep internetowy i sklep stacjonarny z prężnie działającym serwisem
Nawet jeżeli jakiegoś urządzenia nie mają fizycznie na sklepie sprowadzają go ze swojego magazynu Polecam wszystkim bardzo kompetentna i Profesjonalna obsługa klienta zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze serwisowej
Dla tych ludzi nie ma tematów nie do ogarnięcia

Odpowiedź właściciela · rok temu

Serdecznie dziękujemy Panie Michale za tak pozytywny komentarz! Cieszymy się, że podoba się Panu nasza obsługa i asortyment 🙌

janek nietoperz★☆☆☆☆6 miesięcy temu

Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Zamówiłem nożyce do żywopłotu (Makita dnia 07.04.2026) zamówienie we wtorek rano po złożeniu zamówienia dzwonie do sklepu i pytam czy moje zamówienie wyjdzie dziś pani mi mówi że najpóźniej jutro, super. W czwartek dzwonie i pytam co z moim zamówieniem bo jest mi potrzebne na prezent na sobotę to mi pani Zofia powiedziała ze jest w trakcie pakowania i wyjdzie w piątek a ja mogę pokazać na zdjęciu co ktoś dostanie na prezent. Rewelacyjny pomysł, jak myślicie.

Odpowiedź właściciela · 6 miesięcy temu

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Staramy się, aby nasze paczki zawsze docierały na czas, jednak wysoka ilość zamówień spowodowała opóźnienie w wysyłce.

Tomasz Nowak (Tomczyk88)★★★★★8 miesięcy temu

Super Sklep. Profesjonalne podejście do tematu. Zamówiłem sprzęt, który dotarł niekompletny(z winy producenta). Po rozmowie telefonicznej, z bardzo zresztą miłymi osobami, po kilku dniach został dosłany brakujący element. Wszystko załatwione tak jak należy. Polecam

Odpowiedź właściciela · 8 miesięcy temu

Dziękujemy Panie Tomku za miłe słowa! Cieszymy się, że nasza obsługa spełniła Pana oczekiwania 💪

Grzegorz Mrożkiewicz★☆☆☆☆4 miesiące temu

Zamowienie złożone 13 maja, a przesyłka jeszcze nie została wysłana, jest 22 maj. Nie polecam zecwzgledu na bardzo długi termin oczekiwania na przesyłkę. Zobaczymy kiedy finalnie produkt do mnie dotrze i w jakim stanie.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Zawsze staramy się aby paczki docierały do Państwa najszybciej jak się da. Mamy nadzieję, że da nam Pan szansę w przyszłości.

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia Domitech?

Poniedziałek: 07:00–17:00; Wtorek: 07:00–17:00; Środa: 07:00–17:00; Czwartek: 07:00–17:00; Piątek: 07:00–17:00; Sobota: 08:00–13:00. Dni wolne: Niedziela.

Gdzie znajduje się Domitech?

Adres: Górzyskowo, 2a, Górzyskowo, Bydgoszcz.

Jak skontaktować się z Domitech?

Telefon: +48525699885. Strona: www.domitech.pl.

Jaka jest ocena Domitech?

4.8 na 5 na podstawie 6809 opinii użytkowników Google.

Czy Domitech oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, odbiór w sklepie.

Jakie metody płatności akceptuje Domitech?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Czy Domitech jest dostępny dla osób na wózkach?

Tak: dostępny parking, dostępne wejście, dostępne miejsca.

Więcej z działu «Sklepy», Bydgoszcz