E.Leclerc Rzeszów

4.2 ★★★★☆Spożywcze

Ocena

4.2★★★★☆5786 opinii w Google
5★
3055
4★
1641
3★
631
2★
150
1★
309

Opinie

Wika Wiś★★☆☆☆2 miesiące temu

Czemu nie działa klimatyzacja w tym sklepie w takie upały? Jak sie przejdzie do Plazy to aż zimno. Zrobić zakupy jest ciężko w tym upale, to ja nie chce myśleć jak pracownicy u was to wytrzymują. Mimo tego plus za dobre pączki i świeże owoce.

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za opinię.
W czasie ekstremalnych upałów klimatyzacja pracuje z pełną wydajnością, jednak przy temperaturach zbliżonych do 40°C komfort cieplny może być niższy niż zwykle. Dziękujemy za tę uwagę oraz za miłe słowa o naszych pączkach i świeżych owocach.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!

jasio malo LG★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Nie chcę mówić kto tam się z czym na głowy pozamieniał, ale dzisiaj historia taka: łosoś Mowi 100g - 31zł (konkurencja po 24zł), czteropak piwa Guiness - 48zł (konkurencja 32zł). Bardzo często cena inna na półce a inna przy kasie. Można zgłaszać różnice w cenach na półce i przy kasie do obsługi, oni i tak tego nie zmienią. Ewidentnie strategia na krojenie nieuważnych klientów. Dziwnym trafem towary premium mają jeszcze bardziej zawyżone ceny, tak jakby liczyli na to, że jak ktoś sięga po takie towary to pewnie nie liczy kasy przy zakupach.

Odpowiedź właściciela · 5 miesięcy temu

Dziękujemy za opinię i zwrócenie uwagi na tę sytuację.
Przykro nam, że podczas zakupów pojawiły się rozbieżności cenowe oraz negatywne odczucia związane z ofertą. Dokładamy wszelkich starań, aby ceny i oznaczenia były aktualne oraz czytelne dla klientów, jednak przy dużej liczbie zmian promocyjnych mogą zdarzyć się pojedyncze błędy, które na bieżąco korygujemy po zgłoszeniu.
Uwagi dotyczące wskazanych produktów zostały przekazane do odpowiedniego działu w celu weryfikacji.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Piotr Bohaterski★★★★★4 miesiące temu

Chciałbym jeszcze raz serdecznie podziękować sympatycznej i zreszta bardzo ładnie opalonej pani kasjerce Karolinie,która parę dni temu mimo sporych kolejek przy kasach,pomogła bez żadnego problemu spakować dość spore zakupy mojej starszej,schorowanej mamie,gdyż ja w tym czasie musiałem pójść z córeczka do toalety. Gdy wróciłem widziałem niezadowolenie na twarzach osób stojących w kolejce,ze zamiast obsługiwać następna osobę pani Karolina pomagała mojej mamie.Dobro zawsze wraca.Zycze w imieniu moim i mamy wszystkiego dobrego i wiecej takich serdecznych,empatycznych pracowników jak pani Karolina. Pozdrawiam

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek i tak miłe słowa.
Cieszymy się, że obsługa pozostawiła po sobie tak dobre wrażenie. Z przyjemnością przekażemy pochwałę naszej kasjerce.

Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Wajta★☆☆☆☆5 miesięcy temu

Bardziej wrednej i nie miłej osoby niż stara baba pracująca na stoisku (z kanapkami obok lotto) to dawno nie widziałem, koszulka "O DZIZAS" o czymś świadczy...dosłownie zawsze z kimś rozmawia a klienci czekają aż ona skończy swoje pogaduchy, co nie jest fajne o 7:30 gdy każdy idzie do pracy, a gdy już podejdzie do klienta to lepiej jak faktycznie sie nie oddzywała, na prawdę odechciewa sie coś kupić, każda odpowiedź jest jak splunac komuś w twarz, niestety znajomi z biura mają identyczne odczucia, tylko jedna osoba gdy zwróciła jej uwagę to pani nagle potrafiła zachować sie jak człowiek, serio nie każdy nadaje sie do pracy z ludźmi. Szkoda, że tacy ludzie potrafią tak zepsuć renomę. Kto miał styczność z tą panią doskonale wie, ze to prawda...

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że obsługa nie spełniła oczekiwań. Uwagi zostały przekazane do weryfikacji.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Robert Polaszek LG★★★★★Edytowano 3 miesiące temu

Mój ulubiony sklep. Pomimo powierzchni wiem gdzie co jest, choć były pewne chwilowe zawirowania po zmianie lokalizacji asortymentu. Obsługa miła i szybka obsługa sprzedawców na kasach, których jest sporo dostępnych w każdym czasie.
Polecam.....

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Pięknie dziękujemy za wysoką ocenę. Do zobaczenia na kolejnych zakupach.

latreche abdallah★☆☆☆☆3 miesiące temu

Niestety, miałem bardzo złe doświadczenie z jedną z pracownic obsługi – niską panią w okularach. Była bardzo niemiła, odpowiadała nieuprzejmie i sprawiała wrażenie, jakby klient jej przeszkadzał. Zabrakło profesjonalizmu i szacunku. Mam nadzieję, że obsługa klientów w przyszłości będzie na wyższym poziomie

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu tego doświadczenia.
Zapewniamy, że Pana uwaga została natychmiast przekazana kadrze kierowniczej, aby poprawić standardy obsługi i uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy.

Наталя Борисовська LG★☆☆☆☆3 miesiące temu

Jeśli kiedyś będziecie chcieli zadzwonić do administracji sklepu i zapytać o dostępność produktu, przygotujcie się na odpowiedź: „Nie wiem, bo nie jem łososia. To bardzo droga ryba.”

Taką odpowiedź usłyszeliśmy w momencie, gdy pracownica administracji usłyszała ukraiński akcent.

Brawo dla E.Leclerc. Z pewnością „wrócimy”… a właściwie nie wrócimy.

Wolimy zostawić swoje pieniądze w sklepie, w którym obsługa i administracja są zainteresowane pomocą klientowi i traktują każdego z szacunkiem – niezależnie od akcentu.

Odpowiedź właściciela · 3 miesiące temu

Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za tę sytuację. Opinia została już przekazana do kierownictwa sklepu, w celu wyjaśnienia sprawy z pracownikami. Zrobimy wszystko aby nie dopuścić do podobnych zdarzeń w przyszłości.

Bartosz K★☆☆☆☆4 miesiące temu

Do 2020 roku był fajnym sklepem później przez ciagłe zmiany przestałem tam chodzic. co chwilę produkty leża w innym miejscu i ciężko co kolwiek znaleść juł łatwiej jest w Auchan Krasne gdzie sklep 2 tyle większy ale ale od lat towar jest w tym samym miejscu.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy za opinię.
Rozumiemy, że zmiany w układzie sklepu mogły utrudnić zakupy i wpłynąć na komfort odnajdywania produktów. Wprowadzane modyfikacje miały na celu rozwój oferty i poprawę ekspozycji asortymentu, jednak zdajemy sobie sprawę, że wymagają one czasu na przyzwyczajenie się.
Dziękujemy za szczerą uwagę, która jest dla nas cenną informacją zwrotną.
Pozdrawiamy.

Robert Doskonal LG★☆☆☆☆2 miesiące temu

Porażka Chcesz oddać butelki Nie możesz musisz przychodzić z paragonem nie polecam!

Odpowiedź właściciela · 2 miesiące temu

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że zasady dotyczące zwrotu butelek wpłynęły na tak niską ocenę naszego sklepu. Warto jednak zaznaczyć, że zasady zwrotu zależą od rodzaju opakowania, a nie wszystkie szklane butelki są objęte powszechnym systemem kaucyjnym. W przypadku tradycyjnych butelek zwrotnych obowjązują inne zasady, w tym konieczność okazania dowodu zakupu. Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienie pozwoli spojrzeć na tę sytuację z innej perspektywy.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Paweł Raba LG★★★★★4 lata temu

W dzisiejszych czasach, gdzie ciężko coś kupić polecam jedynie E.Leclerc ❤️! Bardzo duży wybór różnych rzeczy ; AGD, kuchnia, łazienka, holl, pokój, szkoła, jedzenie, rowery, ubrania, kwiatki .....
Bardzo pyszne wędliny, przepyszne sery i dania ,gdzie warto postać w kolejce po nie ! Warzywa czy owoce zawsze świeże i pyszne . A kwiatki mimo ceny zawsze pięknie ozdabiają okna. Naprawdę bardzo duży wybór i zawsze promocje zachęcają jedynie tutaj ! 💣❤️

Liliana Ryzner★★★★★4 miesiące temu

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, zawsze znajdę to czego potrzebuję kasjerki bardzo miłe, bardzo lubię również kupować kanapki że stoiska z papierosami, pani w czarnych włosach z tego stoiska zawsze poleci dobrą kanapkę, tak jak i ostatnio poleciła proziaka, który był super, pani również poleciła mi drugą przekąskę po którą na pewno przyjdę spróbować przy najbliższych zakupach.

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek i tak szczegółową opinię.
Cieszymy się, że zarówno oferta sklepu, jak i obsługa przy stoisku zrobiły tak dobre wrażenie. Szczególnie miło czytać, że dzięki zaangażowaniu i rekomendacjom udało się odkryć nowe smaki. Przekażemy miłe słowa.

Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Bravuris28 LG★★★★☆4 miesiące temu

Duży ,dobrze wyposażony sklep na przedmieściach Rzeszowa, ale na dzień dzisiejszy zaczęła się wymiana kostki brukowej i całej podbudowy na parkingu..! Więc niema niestety tyle miejsc parkingowych ..

Odpowiedź właściciela · 4 miesiące temu

Dziękujemy za opinię i 4 gwiazdki.
Cieszymy się, że sklep został oceniony pozytywnie. Dziękujemy również za zwrócenie uwagi na kwestię parkingu. Mamy świadomość obecnych ograniczeń i dokładamy starań, aby komfort zakupów pozostał na jak najwyższym poziomie.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Madkingx Shoty LG★★★☆☆2 lata temu

Od jakiegoś czasu bardzo zaniedbane lodówki z napojami białkowymi… z tygodnia na tydzień co raz mniej dobrych smaków. Gdzie się podział millermilsh czekoladowy 0% cukru albo shake proteinowy z mlekovity…

Robert Frańczyk★★★★★6 miesięcy temu

Bardzo polecam zakupy w tym Leclercu! Duży asortyment produktów, dobre ceny i naprawdę miła obsługa sklepu. Wszystko, czego potrzeba, można znaleźć w jednym miejscu. Chętnie wrócę na kolejne zakupy!

Odpowiedź właściciela · 6 miesięcy temu

Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek i tak pozytywną opinię.
Cieszymy się, że docenia Pan szeroki asortyment, ceny oraz obsługę. Dokładnie na tym nam zależy, aby zakupy były wygodne i kompleksowe w jednym miejscu.
Będzie nam bardzo miło gościć Pana ponownie. Do zobaczenia przy kolejnych zakupach.

Jadzia Gugala★☆☆☆☆8 miesięcy temu

Czekając w kolejce, byłam dzisiaj świadkiem, jak personel wyśmiał starszego Pana, który nie mógł sobie poradzić z nałożeniem jedzenia. Żadna z pań nie podeszła i nie pomogła, oczywiście to my, klienci zareagowalismy i pomogliśmy Panu. Dla mnie takie zachowanie jest skandaliczne i niedopuszczalne, bo gdzie szacunek do drugiego człowieka?! Przykro, że personel nie ma szacunku dla klientów!!!!

Odpowiedź właściciela · 8 miesięcy temu

Dziękujemy za przekazanie tej informacji. Bardzo przykro nam z powodu opisanej sytuacji, takie zachowania nigdy nie powinny mieć miejsca. Chcielibyśmy jednocześnie wyjaśnić, że restauracja Kaktus jest niezależnym najemcą lokalu na pasażu handlowym i nie jest prowadzona przez E.Leclerc. Niemniej jednak przekażemy zgłoszenie właścicielowi restauracji, aby sprawa została wyjaśniona bezpośrednio przez zarządzające osoby.

Dziękujemy za reakcję i wrażliwość na potrzeby innych osób.

Najczęstsze pytania

Jakie są godziny otwarcia E.Leclerc Rzeszów?

Poniedziałek: 07:00–22:00; Wtorek: 07:00–22:00; Środa: 07:00–22:00; Czwartek: 07:00–22:00; Piątek: 07:00–22:00; Sobota: 07:00–22:00. Dni wolne: Niedziela.

Gdzie znajduje się E.Leclerc Rzeszów?

Adres: Aleja Armii Krajowej, Paderewskiego, Rzeszów.

Jak skontaktować się z E.Leclerc Rzeszów?

Telefon: +48178655700. Strona: rzeszow.leclerc.pl.

Jaka jest ocena E.Leclerc Rzeszów?

4.2 na 5 na podstawie 5786 opinii użytkowników Google.

Czy E.Leclerc Rzeszów oferuje dostawę lub odbiór?

Tak: dostawa, odbiór w sklepie.

Jakie metody płatności akceptuje E.Leclerc Rzeszów?

Karty kredytowe, Karty debetowe, Płatność NFC.

Czy E.Leclerc Rzeszów jest dostępny dla osób na wózkach?

Tak: dostępny parking, dostępne wejście, dostępna toaleta.

Inne: spożywcze, Rzeszów